Monday, December 6, 2010

Asafa Marshmallow

Okeyh, aku tak tau lah nape sejak akhir akhir ni suka sangat makan marshmallow. Aku tau sebenar nye kenapa. Haha. Saja je. Sebab hari tu pergi MAHA kat Serdang. Then masuk kat hall B kot. Tak berapa ingat lah. Then terjumpa kedai marshmallow. tengok haisshh memang sedap lah.

Pastu dia ade bagi tester sekali. Aku tanya ayah aku ' halal ke?'. Ayah aku kata halal. Then aku rasa, memang sedap. Ayah aku kasi beli sebab sempena hari lahir aku. Hhehe. Bangge terlebih pulak.

Kalau 4 plastik bersamaan dengan RM 10 ringgit. Murah jugakk lah. Aku ingat nak beli lagi yang bentuk lelain punye. Tapi takut tak sedapp pulakk.






[ ni logo dia.]

Itu logo dia. Nampak tak perkataan halal tu. Kalau thoyyiban aku tak tau lah ape maksud dia. Aku tak pro lagi bahasa arab ni. Eheehh:)






[ tester ]

Yang ni aku test je. Tapi tak beli pun. Ni rasa dia macam marshmallow biasa je. Warni warni je lebih. Cube letak ade rasa strawberry sikit. Mesti sedapp.





[ bentuk kek]

Yang ni bentuk dia macam kek sikit. Tapi yang ni kecik metott je. Ingat kan nak beli yang ni. Tapi sikit gile. Tak cukup untuk adik beradik aku [ terlebih ramai kut ]




[ kecik je ]


Aku beli yang mango tu. Belah kanan tu. Sedapp jugak lah. Tapi keras gile. Macam bukan marshmallow je. Merah tu strawberry. Panjang gile tu bentuk kacang. Tak tau lah ape rasa tu. Pastu yang paling atas tu aku tak tau bentuk ape. Korang pikir sendiri eh.

.

.

.

p/s: Sedapp hoo. makan sekali nak lagii!



No comments:

Post a Comment